Sık geçen başlıklar

quickshifter dolmuscu 2

ekşi profili
ulan aynısı istanbul'da ankara'da olsa ana avrat sövecek adamlar gelmiş ısparta belediyesi napsın? yazıyor.

bir şey yapmasın diye mi seçiyorlar insanlar amk?

bir şey yapmasın diye mi milyonlarca bütçe ayrılıyor belediyelere?

bir şey yapmasın otursun evde benim verdiğim vergiyle aylık 50bin maaş alsın oh ne güzel.