Sık geçen başlıklar

ısparta'da 24 saattir elektriklerin olmaması 2

ekşi'de gör
içişleri ve ulaştırma bakanlarının şehre gidip gitmediğini merak ettiğim olay.

malum istanbul'a mobeseden milleti dikizlemeye gelmişlerdi. ıspartada mobese yada dikizlenecek kişi yok demek ki.
ulan aynısı istanbul'da ankara'da olsa ana avrat sövecek adamlar gelmiş ısparta belediyesi napsın? yazıyor.

bir şey yapmasın diye mi seçiyorlar insanlar amk?

bir şey yapmasın diye mi milyonlarca bütçe ayrılıyor belediyelere?

bir şey yapmasın otursun evde benim verdiğim vergiyle aylık 50bin maaş alsın oh ne güzel.