Sık geçen başlıklar

yavsorma 3

ekşi profili
üstteki yazar arkadaş merkezi sistem ısıtmadan bahsediyor galiba. merkezi sistemde petekler kapatılmaz, minimum seviyede dahi olsa açık bırakılması gerekir. aksi takdirde ısı kaybı oluşur ve binayı dolaşan suyun tekrar ısıtılması için daha fazla enerji sarfedileceğinden fatura yüksek gelir. her dairede kombi bulunan binalarda ise böyle bir mecburiyet olamaz. evde yoksan kapatırsın. banane komşunun dairesinden.