duygusal olanı gay, partnerini kısıtlamayanı gavat, saygısından ses çıkarmayanı pısırık olarak gören bir toplumda en zor kısım 'medeni' bir erkek olmaktır.öyle ki taa çocukluktan başlar, torun sahibi olana kadar size saçmalıktan ibaret binlerce yasa dayatılır.
Sık geçen başlıklar
elbain 4
ekşi profilivar böyle bi yer
(bkz: yunanistan)
edit:yeni entrylere bakıyorum ve en az 3 nesil daha türk halkından bi' bok olmayacağını, özenti bir hayat sürdüğünü, aşağılık kompleksini iliklerine kadar yaşadığını görüyorum.
neymiş şarap içermişiz, daha aydın olurmuşuz, sanat gelişirmiş.ulan floransa'ya bile savonarola gibi bi' yobaz geldi (bkz: girolamo savonarola), türkler din değişince yobazdan kurtulur mu hiç :d
(bkz: yunanistan)
edit:yeni entrylere bakıyorum ve en az 3 nesil daha türk halkından bi' bok olmayacağını, özenti bir hayat sürdüğünü, aşağılık kompleksini iliklerine kadar yaşadığını görüyorum.
neymiş şarap içermişiz, daha aydın olurmuşuz, sanat gelişirmiş.ulan floransa'ya bile savonarola gibi bi' yobaz geldi (bkz: girolamo savonarola), türkler din değişince yobazdan kurtulur mu hiç :d
#132754473 nolu entrye ithafen
hadi ankara ve istanbul chp belediyesi, sakarya kimin belediyesi genelev evladı troll?
çevreyolu bağlantılarını belediyenin sanacak kadar gerizekalı olmayı beceren herifler yemin ederim evrimin muazzam örneğidir, primat amcik.
hadi ankara ve istanbul chp belediyesi, sakarya kimin belediyesi genelev evladı troll?
çevreyolu bağlantılarını belediyenin sanacak kadar gerizekalı olmayı beceren herifler yemin ederim evrimin muazzam örneğidir, primat amcik.