Sık geçen başlıklar
duygusal olanı gay, partnerini kısıtlamayanı gavat, saygısından ses çıkarmayanı pısırık olarak gören bir toplumda en zor kısım 'medeni' bir erkek olmaktır.öyle ki taa çocukluktan başlar, torun sahibi olana kadar size saçmalıktan ibaret binlerce yasa dayatılır.
var böyle bi yer

(bkz: yunanistan)

edit:yeni entrylere bakıyorum ve en az 3 nesil daha türk halkından bi' bok olmayacağını, özenti bir hayat sürdüğünü, aşağılık kompleksini iliklerine kadar yaşadığını görüyorum.
neymiş şarap içermişiz, daha aydın olurmuşuz, sanat gelişirmiş.ulan floransa'ya bile savonarola gibi bi' yobaz geldi (bkz: girolamo savonarola), türkler din değişince yobazdan kurtulur mu hiç :d