bi kere iyi bir tazminat alip kovulmustum, zaten birikmis param da vardi.
yillarca calismasam olurdu.
biraz bos takilayim dedim.
kadin erkek herkes aninda disladi.
evli arkadaslarimin karilari benimle konusulmasini yasakladi.
akraba, arkadas herkes dusman oldu.
manitayi anlatmaya gerek yok zaten :)
toplum agzima sicti.
devlet ise issizlik maasi vermedigi gibi aninda gss borcu bagladi.
90 gun sonunda saglik sisteminden tamamen atti beni.
herkes erkek dusmani amk.
aynisi kadinin basina gelse babasi 40 yil beslerdi, babasi yoksa devlet maas baglardi.
sonsuza kadar saglik hizmeti almaya devam ederdi, gss borcu zaten kadinlara yoktu(su an bilmiyorum).
yuksek lisans yapicam, atama bekliyorum ayagina 5 sene evde takilan kizlar biliyorum.
hic sorun olmuyor.
27.08.2023 · 30. sıra
divit
26.08.2023 00:57