Sık geçen başlıklar

t4 campervan 2

ekşi profili
bugün öğlen ankara'da orta kalitede bir pidecide 2 porsiyon pide ve 2 ayrana 410 tl ödedim.
ehönömi çoh eyi yiğenim, erduvan ülgeyi şahlandırdı yeav.
edit: aşağıda birisi paran var ki yiyebiliyorsun kendini açık ediyosun demiş. bu ülkede "paralı" kavramının pideyle ölçülmesi dahi bazılarının fakirliği ne kadar çabuk kabullendiğini gösteriyor. bu kabulleniş oldukça zenginleşemeyeceğiz, ekonomide düzelmeyecek.