Sık geçen başlıklar

conversinikaybedenadam 3

ekşi profili
adana kebap benim için başka bir şeydir. kendisi ile aşk yaşamaktayım. o kadar severim. 2-3 porsiyonu tek oturuşta yerim.
kuzu kaburga ve kalçadan karışma kıyma,kapya biber ve kuyruk yağı olmayan adanaya adana demem.
hele adana kebabın yanda pilav getirirseler geri göndertirim.
tablacı salatası isterim kardeş yanında. birde şalgam.

samsun ilinde yiyebileceğiniz tek mekan var. sanayide bulunan nevzat usta.
kendisi adanalıdır. gerçekten çok iyi yapmakta kebabı. şiddetle tavsiye ederim.