arkadaşlar merhaba, size tam 5.5 ay önce mediamarkt mağazasından aldığım bozuk telefon ile nasıl rezil olduğumu anlatacağım.
buyrun cihazın faturası; görsel
cihazı aldım, 3-5 gün geçti geçmedi arama sırasında hoparlörde cızırtı sesi fark ettim ve bu ses karşı tarafa da gidiyor. yetmedi kullanım sırasında ekranda anlık ışık patlaması, titreşimler ve kararma vs. gibi sorunlar da oluyordu. buyrun buraya kısa bir videosunu da ekliyorum; hata1 hata2
ben de daha 5 günlük cihaz olduğu için hemen apple akasya şubesine randevu alıp gittim, orada çalışan arkadaş cihazdaki arızayı gözle gördüğü için bir de teknisyene götürdü incelemesi için. teknisyen de inceledi arızayı onayladı ve bana arıza raporu verdi. bu arıza raporu ile değişim yapabileceğimi, mediamarkt'ın değişim yapmak zorunda olduğunu söyledi. arıza raporu burada; görsel
(faturadaki isim ile arıza raporundaki isim farklı diyecekler için, fatura babamın adına kesildi ama telefonu akasya şubeye ben götürdüğüm için benim adıma açıldı.)
buraya kadar her şey normal, işler şimdi başlıyor. mediamarkt çalışanları bu raporu tanımadı, biz kendi anlaşmalı olduğumuz kvk servisine yollarız oradan gelen doa raporu ile değişim yapabiliriz dediler. apple'ı aradım durumu anlattım," biz mediamarkt'a karışamayız ama içinizde endişe olmasın elinizde zaten cihazın arızalı olduğunu belgeleyen rapor var doa raporu da verilecektir" dedi bana. ben de tamam o halde dedim zaten cihazın arızası gözle görülür bir şey, üstelik rapor da var ne olacak ki deyip yolladım.
1 haftanın sonunda telefonum döndü fakat doa raporu çıkmamış nasıl olduysa cihazda arıza bulunamamış? kvk raporu (teknisyen ismine iyi bakın lütfen) görsel
şok içinde kaldım, bir yanlışlık olmalı diyerek telefonu aldım kvk servisine gittim ve bu teknisyen ile görüşmek istediğimi söyledim. kabul etmediler ve telefonu da servise almadılar, sadece mediamarkt yollarsa inceleyebiliriz dediler. tamam dedim 2. defa tekrar yolladım servise ama bu sefer arıza raporunu da bizzat ekledim yanına.
sonuç ne dersiniz? incelemeyi yapan teknisyen ilk incelemeyi yapan teknisyen ile aynı kişi... ve yine arızalı değildir diye rapor vermiş. 2. kvk raporunu şu an için yükleyemiyorum çünkü evde değilim ve galerimde yok ama en kısa sürede yükleyeceğim. kimseyi zan altında bırakmak istemem fakat arızası gözle görülür olan ve arıza raporu olan cihaza nasıl 2 defa arızalı değildir diyebiliyor bu teknisyen? bu durumdan şüphelendim ve durumu tüketici hakem heyetine taşıdım. buyrun burada dilekçem; görsel
bu süreç boyunca defalarca mediamarkt çalışanları ile konuştum ama beni insan yerine bile koyup muhattap olmadılar, sorunu çözmeye çalışmadılar. linkedin üzerinden mediamarkt gebze center müdürünü buldum ve kendisinin mail adresini istedim. kabul etti ve mail adresini verdi bana, gerekli belgeleri attım ama bana geri dönüş bile yapılmadı maalesef. attığım mail; görsel
şimdi sonuca gelelim, 5 ayı aşkın süren tüketici hakem heyeti bekleyişinin ardından karar çıktı 24 ekim 2023 tarihinde. öncelikle bu dosya tarihçesi; görsel
bu da karar dosyası; görsel
fatura okunamadığı ve mediamarkt savunma yapmadığı için reddedilmiş başvurum.
bozuk cihaz sattığı yetmemiş gibi bir de 5 ay boyunca savunma bile yapmamış mediamarkt... şu an elimde bozuk cihazla kaldım arkadaşlar ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. gerçi yapsam da bir şey olacağını sanmıyorum bu saatten sonra. mediamarkt gibi bir şirketin müşteri desteğinin sıfır olması, kvk firmasında çalışan o çalışanın bozuk cihaza 2 defa arızalı değildir demesi, başvurumun reddedilmesi...
edit1: amazondan neden almadın diye soran arkadaşlar için; ben öncelikle amazondan aldım zaten fakat bozuk geldi. değişim yaptık bu sefer yine bozuk geldi. ben de en sonunda iade istedim çünkü üretim bandından kaynaklı genel bir sorun olabileceğini söylemişlerdi bana. buyrun fotoğrafı; görsel
edit2: apple neden değişim yapmıyor, 3 telefon da bozuk gelemez bunda bir iş var diyenler için; çünkü cihaz apple değil kvk garantili cihazmış ve apple buna değişim yapamayacağını söylüyor. amazondan değişim veya iade almamın neresi garip acaba? sanki ürün bende kalmış da parayı havadan yollamışlar gibi, cihazdaki sorunun raporu da videosu da ortada zaten.
edit3: bu kadar şanssız olunmaz diyerek, ismim adresim vb. bilgilerim ortada olmasına rağmen dolandırıcı olduğumu iddia edenler var. neyse bir şey demiyorum, aylar önceden bu durum hakkında tekrar entry girmiştim zaten. apple müşteri hizmetleri ile konuşurken bile “arka plandaki cızırtı sesini biz de duyuyoruz bu normal değil” demişlerdi. #151866331
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38
6341 2
ekşi profilihayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum
(bkz: orhan pamuk)
(bkz: orhan pamuk)
11.01.2022 · 48. sıra
6341
10.01.2022 00:05