Sık geçen başlıklar

hapsirtan karabiber 2

ekşi profili
madem tek saat olacak diye diretiyorsun neden ülkenin en doğusundaki gmt +3 olan ığdırdan geçem saati alıyorsunuz tam çıldırmalık. ülkemizin neredeyse yüzde 50 si gmt +2 saat dilimine yakın illerde yaşıyor (istanbul ankara izmir bursa samsun vs.) ama siz araplarla aynı saat diliminde olacaksınız değil mi?