Sık geçen başlıklar

ben olmadan olmaz 3

ekşi profili
memurun çok da ilgilenmediği pazarlıktır zira 20 yıldır yandaş sendika hükümet ne isterse ona imza atmıştır. hatta bir dönem hükümet pazarlığı yüzde 4'ten açarken ali adlı sendika başkanı yüzde 3.5 ile pazarlığa giriş yapmıştır. tabi buraya kadarı normal, anormal olan ise o memurların önemli bir bölümünün o sendikaya üye olmasıdır.
seküler türkçü olarak akp kadar tehlikeli gördüğüm parti, ikisi tek seçenek kalsa sinsi olmayanını tercih ederim. bana bir daha siyasal islama bulaşmış hiç bir yapıya hiç kimse değil oy verdirmek sempati bile besletemez.