Sık geçen başlıklar

epsilon sadece bir sembol degildir 3

ekşi profili
daha iki hafta önce, malum şahsın rakibi tuvalet terliği olsa ona oy veririm modundaydı herkes. şimdi ne oldu da şart arar oldunuz? ekonomi daha berbat, her geçen gün göçmen sayısı artıyor, hileler ortada, hukuksuzluk keza, toplumsal kutuplaşma da derinleşti ve nurtopu gibi 4 tane hizbullahçı milletvekilimiz var. o yüzden amasız ve fakatsız o oy kullanılacak. hayat çözümlemelerinizi, aforizmalarınızı ve bana ne abi!! modunuzu bir kenara kaldırın.