Sık geçen başlıklar
bir istanbul yahudisi olarak ilk 2 bolumunu sevdigim dizi.

dizi anneannemin (ismi raşel) yasadigi istanbul'u cok guzel detaylarla anlatiyor. yuz yil dusunsem bir turk dizisinde "pişarim var" ya da "adio santo" gibi terimler duyacagim aklima gelmezdi.