Sık geçen başlıklar

buyuk resmi goren insan 2

ekşi profili
ciddi ciddi anlatıyorum fanatik olmayın dinleyin.

dünkü pozisyonda top montero'nun ayağına doğru geliyor, montero ayağını çekiyor. bu hareket, kalecinin refleksini etkiliyor. montero bu hareketi yapmasaydı, kaleci bu topu kurtarabilir miydi, önemli soru bu. karar tartışılır ama ofsayt demek yanlış değil bence.

bu pozisyonda ise topa doğru hiçbir hareket yok nelsson'dan. dolayısıyla dünkü pozisyonla hiç alakası yok.