Sık geçen başlıklar
koltuğa yapışıp kalmak her zaman güç zehirlenmesine yol açıyor bu kesin.

bir şehri, bir ülkeyi, bir tarihi mahvetmekle kalmayıp insanların anılarını, hayallerini, umutlarını da bombalıyorlar..

neresinden bakarsan bak, aşağılık ve karşı çıkılması gereken bir durum.

umarım putin yaptıklarının bedelini öder.