Sık geçen başlıklar

istetamdabu 1

ekşi profili
maçın özetine baktım. hakemin kararları doğru gibi geldi. ilk pozisyonda kim kontrayı kesiyor, ikincisinde koluyla şarj yapıyor. penaltı pozisyonunda da szalai karşı karşıya kalmış olan adamı indiriyor o pozisyonda doğru. neye bu kadar tepki gösterildiğini anlamadım.