Sık geçen başlıklar

bir tuhaf oyku 1

ekşi profili
35 yaşında doktoraya başlamış biri olarak desteklediğim durumdur.
eğitim sisteminin basamaklarını mekanik şekilde çıkmış yeni mezun liselilere kıyasla misler gibi okur, hocalar tarafından çok daha ciddiye alınır, tabii eğer beklenen olgunluğu sergilerse. dersleri not odaklı dinlemez, algısı daha geniştir.

edit: anlatım bozukluğu