Sık geçen başlıklar
benim bu dizide bugün beğendiğim en iyi şey,avukatla ablası kavga ediyordu,sebep sensin,sen gönderdin onu mervelere,burada kalsaydı annemin dizinin dibinde,sabah okuluna gider akşam evine gelirdi dedi,avukatsa “hayatta kalmasının tek yolu bu muydu? “dedi.

gerçekten kadınlarının hayatta kalmasının tek yolu bu mu? evden çıkmadan yaşamak mı?