Sık geçen başlıklar

ergenpezeveng 3

ekşi profili
eve almadığımız tek çikolata milka diyebilirim. eskiden çok güzeldi ama artık hem diğer çikolatalarla aynı fiyata hem de daha kalitesiz bariz belli.

şöyle söyleyim birkaç ay önce izmirde büyük bir migrosta 1 alana 2.si bedava kampanyası vardı tüm çikolata ve gofretlerde. millet hunharca almıştı ama sadece milkanın reyonu dopdolu duruyordu.

geçtiğimiz yılbaşında da aynı migrosta sadece milka kendine özel bir stand hazırlamış tüm çeşitlerini koymuş ve indirimdeydi. ama yine millet diğerlerini alıyordu stand dopdolu duruyordu.

burada milletin yazdığını görünce garipsedim açıkçası.

milka bildiğin boğaz yakıyor yahu. kalitesiz yani. en azından benim damak tadıma göre.

milkaya tavsiyem fiyatı düşürüp kaliteyi arttırıp biraz pazardan pay kapmaları.

iyi günler.