Sık geçen başlıklar

ociguliosman 1

ekşi profili
"işsizlik var diyorlar... gelip çalışsınlar kapım açık" diyor. işe alacağı 5 kişiyle milyonları aşmış sadece genç işsizliği bitireceğine inanıyor herhalde. sadece 5 kişi alarak... şaka gibi ya. çok net söylüyorum bu ülkenin ekonomiden, adaletten, eşitlikten daha büyük problemi salaklık. zaten ne oluyorsa akılsızlıktan oluyor. beyinsizlikten. andavallıktan.