Sık geçen başlıklar

dürümcü emmi 2

ekşi'de gör
"işsizlik var diyorlar... gelip çalışsınlar kapım açık" diyor. işe alacağı 5 kişiyle milyonları aşmış sadece genç işsizliği bitireceğine inanıyor herhalde. sadece 5 kişi alarak... şaka gibi ya. çok net söylüyorum bu ülkenin ekonomiden, adaletten, eşitlikten daha büyük problemi salaklık. zaten ne oluyorsa akılsızlıktan oluyor. beyinsizlikten. andavallıktan.
8400 tl maaş verip garson bulamadığı yalanını sıkan mekan. bundan sonra sana da 3 kuruş kazandırmak yok.