Sık geçen başlıklar

oscar de la vega 4

ekşi profili
13 yıldır kredi kartı kullanan bir vatandaş olarak daima uyguladığım işlemdir. hiç bir zaman bankalarla sorun yaşamadım bu konuda. ne kartları batırdım, ne de hesapları patlattım. adabıyla kullanınca kredi kartı başarılı bir icat. maaşım belli, gelirim giderim belli. bu çerçevede harcayınca hiç sorun olmuyor.

-edit : imla-