Sık geçen başlıklar

tel cambazi 2

ekşi profili
ulaşıma bakanlığına yani bir nevi dünya lideri ustaya bağlı hat.
sürekli bozulması ve pahalı olması normal.
bir de hala içinde hangi durakta olduğunu yazan ışıklı ilerleme panosu olmaması da ayrı rezillik.
bir led bir otomasyon ile çözülür ama togg yapıyoruz biz meşguliyet işte...