Sık geçen başlıklar

slhkrvc 3

ekşi profili
pratikte olur teorikte olmaz...

yani isteyen istediğini olur, başörtülü biri de psikolog olabilir ama eksik olur.
buna da hasta gözüyle bakmak lazım.

şöyle ki ben şimdi eşcinsel bir birey olarak böyle bir psikoloğa gitsem kafamda kendi sorunlarımdan önce bana olan bakış açısı sorunu gelir.

acaba beni hasta olarak mı görüyor yoksa inandığı kutsal kitapta belirtildiği üzere lanetlenmiş biri olarak mı ?

bu durum aşılmadan da haliyle tedaviden sağlıklı sonuç almak güç.

edit ; eşcinsel değilim arkadaşlar, empati yapmaya çalıştım.