Sık geçen başlıklar

kavanozdaki son kaju 1

ekşi profili
hanımlar ve beyler,evimiz ekmek fırınının üstünde.yeni aldığım terlikler 1 hafta odada durdular diye büzülmüşler ve giyemiyorum.ev sıcak değil,cehennem simülasyonu ve hiçbir şey çözülmüyor aaaaaa

lütfen benim için de nefes alın

edit: evi değiştirmiyoruz çünkü dedemin evi.maddi durumumuz orta düzeyde,ev alamamızdan ötürü buradayız.tapu meselesi sebebiyle adam akıllı dava açılamıyor ve üstüne üstlük 3 bacadan eve is yağıyor.bunların hiçbirisi yasal değil,hiçbirisi mantıklı değil.çeken biz oluyoruz.sabah sabah kafa şişirdim umarım götlerine girer bacalar ay.

edit 2: klima yardımı teklifi geldi,evet adres veriyorum...