Sık geçen başlıklar
aklımın bir türlü almadığı olay. trilyon kere trilyon yıldız alev alev yanıyor. güneş o mesafeden dünyayı kavuruyor, güneş gibi sayısız yıldız milyonlarca derece ile uzayı ısıtmalarına rağmen, uzay hala sıfır kelvin. yani 1 derece bile ısıtamıyorlar uzayı. ateistler?
halkın cehaletini bir kez daha ortaya koymuştur. adam %11 zam yapıldığını zannediyor, işte cehalet böyle bir şey.

yapılan zam oranı %8.5 dır. ama cahil adam %11 olduğunu zannederek yalamaya devam eder.

edit: bilale anlatır gibi anlatayım da belki bu koyun sürüsünün içerisinden 1 kişiyi kurtarırız.

*mesaj atan arkadaşlar düzeltme yapıldı.

100tl maaş alan bir adam ilk 6 ay için %6 zam alıyor,

100*6/100 = 6tl

yeni maaşı 106tl, 6 ay boyunca 6*6tl den 36tl fazla para almış oluyor.

şimdi ikinci 6 ay için %5 zam daha yapılıyor, son maaşı 106tl'ydi.

106*5/100 = 5,3tl

kalan 6 ay için de 6*5 ,3 = 31,8tl zam aldı.

yani 1 yıl boyunca fazladan kazandığı para 36tl+31,8tl +36 = 103,8tl

şimdi yıllık zam oranı bakalım kaçmış,

103,8/12 = 8,65

demek ki neymiş, zam oranı %11 değil %8.65 miş.