Sık geçen başlıklar

tahfif medfun kulung 2

ekşi profili
amk her 2 mesajın 1 tanesinde papağan gibi “sevilla abi yeaaa, winner abi yeaa” diye entry giriliyor. ne kadar ezbere konuşuyorsunuz, tam ülkedeki cahillik seviyesinin yansıması gibi… ne sevilla bu sene iyi, ne de bahsettiğiniz gibi winner bir takım. bugün gol atmaları dahi mucize.