Sık geçen başlıklar
ak parti işin içindeyse bir süre sonra insanlar, çıkarmasaydınız daha iyiydi, bile diyebilir.
zerre kadar güvenim yok, çıkarları yoksa kılını kıpırdatmaz bunlar.

anayasa delik deşik, yargının eline vermişler, mafyacılık kol geziyor siz de hayvan hakları yasası çıkacak oleey diye seviniyorsunuz.

edit: yandaşlardan birine hayvan hakları kanununa bağlı olmak şartıyla satış garantili özel pet shop açabilme yetkisi verilir, birine ziyaretçi garantili hayvanat bahçesi açabilme yetkisi verilir sorun çözülür. siz de "çok şükür" dersiniz.

edit1: bana niye küfür ettiğinizi anlamadım.
bu kanunu meclis başkanlığı'na sunan partinin genel başkanı,
gazeteciye,
gülerek,
öldürdün mü
diye sordu mu sormadı mı?