Sık geçen başlıklar

araban 200k dan 600k çıkınca seviniyorsun ama 1

ekşi'de gör
"arabam 200'den 600'e çıkarken maaşım 3 katına çıkmıyor sayın a.... koyduğum" diye cevaplanması gereken hezeyan.

edit: küfür