Sık geçen başlıklar
burayı mutlaka okuyorlardır ve bu da bazı arkadaşlar ile aynı yorum olacak ama bunu yapmalıyım. çünkü dikkate almalılar!

agt kurye ile çalışmayın!
kolaygelsin firması işini o kadar düzgün yapıyor ki 30 siparişimin 30 unun teslimatından da memnun kaldım. gerekirse bu şirketi al ve bünyene kat amazon!

3 tane siparişim de agt kurye ye düştü aramızdaki konuşmalar aynen şöyle.

saat 21:30 telefonum çalar.
"abi sizin evi bana tarif eder misin?" daha 5 km uzaktayken bunu yapıyor beyefendi.

"ben varmak üzereyim aşağıya inebilir misiniz?"

"konumun ordayım abi giriş nerden?"

ulan ben senin adres ve iş adabı bilmeyen kuryelerinle muhabbet etmek zorunda mıyım?