Sık geçen başlıklar

yasenkimsin 1

ekşi profili
turnuvanın en kötü kalecisi olarak gözükmesinin bir numaralı sebebi turnuvanın en kötü takımının kalecisi olmasıdır. çağlar tek başına 4 kişilik performans göstermeseydi en az 10 gol daha yerdi. 11 kişilik oyunu sadece çağlar ve uğurcanla kazanamazsınız arkadaşlar diğer dokuz adam 2 maç boyunca rakiplerin arkasına saklanıp paslardan kaçarken bu ikili elinden geleni yapmaya çalışıyordu. boşa eleştirip kötülemeyin adamı. takım olarak bok gibi oynadık bireysel fatura şenoldan başkasına kesilemez.

not: fenerliyim