Sık geçen başlıklar

equations 1

ekşi profili
bence büyük reisimiz, devletlimiz rte bu kabinedir/hükümettir gereksiz yere demokrasicilik oynuyor. ilanihaye kararı kendi verdiğine göre tüm bakanlıkları/bakanları kaldırıp ülkeyi müsteşarlar ile yönetse ve parti sözcüsü dışında beyanatı da yasaklasa mis gibi başkanlık olur.

bence sen bunu bi’ düşün!