bence büyük reisimiz, devletlimiz rte bu kabinedir/hükümettir gereksiz yere demokrasicilik oynuyor. ilanihaye kararı kendi verdiğine göre tüm bakanlıkları/bakanları kaldırıp ülkeyi müsteşarlar ile yönetse ve parti sözcüsü dışında beyanatı da yasaklasa mis gibi başkanlık olur.
bence sen bunu bi’ düşün!
20.05.2021 · 34. sıra
equations
19.05.2021 00:00