Sık geçen başlıklar

takipedilenbeyaztavsan 4

ekşi profili
benim için devletin yası şehit düşen olunca olur. bu ülke için, bu millet için şehit verilen her gün yas günü. ama yirmi şehit verilen gün bile yas ilan edilmedi de kral selman ölünce yas ilan edildi. bu yüzden umrunda değil yas ilanı