Sık geçen başlıklar

heberci 1

ekşi profili
la olum saçma sapan şeyler yazmayın. çok komik gözüküyorsunuz. ben 36 yıllık beşiktaşlıyım. bizim takım bahsettiğiniz kurguyu yapacak kapasitede bir takım değil. mac oncesi aciklamalar sebebiyle sergen fena gaza getirmisti takimi, goller erken geldi rakip dağıldı. hepsi bu.