Sık geçen başlıklar
sebebi malum kişidir.

dünya tarihi kendi milletine böylesine düşmanlık edeni görmemiştir, görmeyecektir.

türk'e düşman kesimlerin temsilcisi zat, atatürk'ün yücelttiği ve dünya milletleri içerisinde saygın bir seviyeye taşıdığı türk milletinin şerefini bilerek isteyerek ayaklar altına alıyor.
durum tam da bu.

kara sınırlarımızı korumak 1. derecede tsk'nin görevidir.

gelinen noktada ise istilaya seyirci kalındığını görmekteyiz.

göçmen istilasına karşı ülke hudutlarını savunmayan, sınırların kevgire döndürülmesini seyreden tsk neyi bekliyor?

birisi açıklayabilir mi?

(moderasyon başlığı tsk'nin şeklinde düzeltirse sevinirim.)
takımını gs düşmanlarına emanet eder.

gs'nin maçlarında rakip takım taraftarlarını stada sokar.

fatih terim'e laf atar.

mahkeme kapılarında gs'nin şampiyonluk sayısını geçmeye uğraşır.

galatasaray'ın talip olduğu futbolcuların peşine düşer.

bu adam fb'den çok gs'yi düşünüyor.

bu sene de en korktuğu şey başına gelecek.