Sık geçen başlıklar

tsk'nın göçmen istilasını seyretmesi 2

ekşi'de gör
çünkü tsk bu yönde talimatlıdır. içeriden de kimse karşı çıkmaz, çünkü vatansever subaylar ergenekon ve balyoz davalarıyla tasfiye edildi. baştaki; ülkenin demografik yapısını bozmak, ülkeyi araplaştırmak için özellikle alıyor suriyelileri, afganları. ülkeyi türk kimliğinden uzaklaştırmak; kendisine oy vermeyen seküler kitlenin nüfustaki oranını azaltmak; milli birliği olmayan, yobaz, gerici bir toplum inşa etmek istiyor. karadeniz ve iç anadolu bölgesindeki, kendini milliyetçi zanneden geri zekalılar da bunu göremeyip hala oy veriyor.
durum tam da bu.

kara sınırlarımızı korumak 1. derecede tsk'nin görevidir.

gelinen noktada ise istilaya seyirci kalındığını görmekteyiz.

göçmen istilasına karşı ülke hudutlarını savunmayan, sınırların kevgire döndürülmesini seyreden tsk neyi bekliyor?

birisi açıklayabilir mi?

(moderasyon başlığı tsk'nin şeklinde düzeltirse sevinirim.)