Sık geçen başlıklar

smyrniankiwi 1

ekşi profili
(bkz: #122993603)

fenerbahçe puan falan kaybetmeyecek, bak yukarıda galatasaraylı bi vatandaş genel averaj hesabı yapar olmuş, hakkıdır da. sen rakiplerine bu imkanı verirsen, iştahlandırırsan kalan son 2 maçta her şey yaşanabilir. o yüzden hiç rakiplere bakmadan bu maçtan 3 puanı alıp izmir deplasmanına 3 ihtimalli skorun 2'sinin şampiyonluğu getireceği bir halde gitmemiz gerekiyor.