hadi feneri anladık. allah belâlarını vermiş. bu bjk ya noluyor lan. şampiyonluk maçındasın. evindesin. 1 1 i de yakalamışsın. rakip de kırmızı yemiş. nasıl oluyor da yeniliyorsun?
Sık geçen başlıklar
11 mayıs 2021 beşiktaş fatih karagümrük maçı 3
ekşi'de gör(bkz: #122993603)
fenerbahçe puan falan kaybetmeyecek, bak yukarıda galatasaraylı bi vatandaş genel averaj hesabı yapar olmuş, hakkıdır da. sen rakiplerine bu imkanı verirsen, iştahlandırırsan kalan son 2 maçta her şey yaşanabilir. o yüzden hiç rakiplere bakmadan bu maçtan 3 puanı alıp izmir deplasmanına 3 ihtimalli skorun 2'sinin şampiyonluğu getireceği bir halde gitmemiz gerekiyor.
fenerbahçe puan falan kaybetmeyecek, bak yukarıda galatasaraylı bi vatandaş genel averaj hesabı yapar olmuş, hakkıdır da. sen rakiplerine bu imkanı verirsen, iştahlandırırsan kalan son 2 maçta her şey yaşanabilir. o yüzden hiç rakiplere bakmadan bu maçtan 3 puanı alıp izmir deplasmanına 3 ihtimalli skorun 2'sinin şampiyonluğu getireceği bir halde gitmemiz gerekiyor.
gökhan bu gece yapılan derbide yokları oynadı. kondisyonun olmadığı ya da sakatlığını tam atlatamadığı daha ilk yarıda derinden nefes alıp vermelerinden belli oluyordu.
aslında sergen hocanın da yapacağı çok bir şey yok. takımda aboubakar cenk oğuzhan hasic nkodou ve mensah sakat.
nkodou bu maça dönebilir. ama dönmez ise hocanın şapkadan tavşan çıkartması gerekecek. artık rıdvanı sol açık oynatıp larini ileri mi atar. larini solda oynatıp vida yı forvete alıp defansa monteroyu mu atar ne yapar bilemem ama bir şeyler yapması lazım. zira rotasyonu aşırı kısıtlı. her maçta da ghezzal çıksın bir şey yapsın olmuyor.
aslında bu rotasyonsuzluk sadece yönetimin değil hocanın da suçu. güven yalçın, umut nayir, atakan üner. her ne kadar bu takım için yeterli olmasa da böyle sakatlıklar olduğu vakit işimize yararlardı. örneğin umut nayir iki forvetimizin sakatlığında iş yapardı. lakin hoca göndermeyi seçti.
o kararları veren sergen hoca şimdi de daha başka kararlar verip önündeki iki maçı almalı. bu sezon da hocanın kulağına küpe olmalı.
aslında sergen hocanın da yapacağı çok bir şey yok. takımda aboubakar cenk oğuzhan hasic nkodou ve mensah sakat.
nkodou bu maça dönebilir. ama dönmez ise hocanın şapkadan tavşan çıkartması gerekecek. artık rıdvanı sol açık oynatıp larini ileri mi atar. larini solda oynatıp vida yı forvete alıp defansa monteroyu mu atar ne yapar bilemem ama bir şeyler yapması lazım. zira rotasyonu aşırı kısıtlı. her maçta da ghezzal çıksın bir şey yapsın olmuyor.
aslında bu rotasyonsuzluk sadece yönetimin değil hocanın da suçu. güven yalçın, umut nayir, atakan üner. her ne kadar bu takım için yeterli olmasa da böyle sakatlıklar olduğu vakit işimize yararlardı. örneğin umut nayir iki forvetimizin sakatlığında iş yapardı. lakin hoca göndermeyi seçti.
o kararları veren sergen hoca şimdi de daha başka kararlar verip önündeki iki maçı almalı. bu sezon da hocanın kulağına küpe olmalı.