Sık geçen başlıklar

nedemekolmuyo 1

ekşi profili
video falan izlemedim açıkçası. yazılanları okudum. bu devirde katliam mı olur yazmışlar :)

2. dünya savaşında savaşanlar kardeş kardeş bolluk bereket içinde yaşıyormuş. gençlerde bunu istiyormuş.

kosova’ da ne oldu lan o zaman dingil. çok medeni avrupa işte sana.

olm o rumlar götünüzü keser.

az gözünüzü açın amk. suriyeliler gibi aglaya aglaya gelirsiniz. plastik botlarla akdenizde söner hayatınız.