video falan izlemedim açıkçası. yazılanları okudum. bu devirde katliam mı olur yazmışlar :)
2. dünya savaşında savaşanlar kardeş kardeş bolluk bereket içinde yaşıyormuş. gençlerde bunu istiyormuş.
kosova’ da ne oldu lan o zaman dingil. çok medeni avrupa işte sana.
olm o rumlar götünüzü keser.
az gözünüzü açın amk. suriyeliler gibi aglaya aglaya gelirsiniz. plastik botlarla akdenizde söner hayatınız.
01.05.2021 · 34. sıra
nedemekolmuyo
30.04.2021 00:17