Sık geçen başlıklar

kıbrıslı gençlerin federasyon çağrısı 2

ekşi'de gör
video falan izlemedim açıkçası. yazılanları okudum. bu devirde katliam mı olur yazmışlar :)

2. dünya savaşında savaşanlar kardeş kardeş bolluk bereket içinde yaşıyormuş. gençlerde bunu istiyormuş.

kosova’ da ne oldu lan o zaman dingil. çok medeni avrupa işte sana.

olm o rumlar götünüzü keser.

az gözünüzü açın amk. suriyeliler gibi aglaya aglaya gelirsiniz. plastik botlarla akdenizde söner hayatınız.
tarih çabuk unutulan bir kavramdır, ayrıca gençleri de şuçlayamıyorum yaşam standartlarını arttırma derdinde herkes. bu gözler kefen giydik bizi cepheye gönder rte, bahçeli reis diyenlerin bedelliye en önde başvuran olduğunu da gördü. =)