Sık geçen başlıklar

bunickullanilamazmalesef 4

ekşi profili
montellaya sallıyorsunuz ama çıbanın başı hamit diyen arkadaşıma, hamite sallıyorsun ama çıbanın başı büyükekşi diyen diğer arkadaşıma, ben de büyükekşiye sallıyorsun ama çıbanın başı malum şahıs diyerek cevap vermek istiyorum. zira ülkede herşeyin kötü gitmesinin tek bir sorumlusu var onu da hepiniz biliyorsunuz.
birbirinize karşı yada tek taraflı ilgisizseniz, aranızdaki aşk, sevgi veya heyecan bittiyse ayrılın. karakter eksikliği göstermenize gerek yoktur. unutmayın ki herkes hayatına devam edecek. hiç kimsenin sonraki hayatına sizin bozuk karakteriniz yüzünden kırgın ve küskün olarak devam etmesine yol açma hakkına sahip değilsiniz.