Sık geçen başlıklar

gregorsamsaadamsabenbocegim 4

ekşi profili
özgür hissetmektir bence. özgür hisseden her insan hatta her hayvan mutlu olacaktır. her şeyin başı ve sonudur özgür hissetmek. tabi günümüzde bu ne kadar mümkündür tartışılır. bunu başarabilen kaç kişiyiz merak ediyorum açıkçası.
kadının derdi erkeğin boşanıp boşanmaması değil ki. derdi; “maddiyat odaklı değilim, ama güzel bir yüzük, tasarım bir gelinlik, canlı çiçeklerle süslü bir düğün, güney amerika'da balayı benim de hakkım” bu.
adam sayılan olanakları sağlarsa isterse 40 kez boşanmış olsun umursamayacaktır.