Sık geçen başlıklar

boşanmış bir erkekle evlenmek 3

ekşi'de gör
kadının derdi erkeğin boşanıp boşanmaması değil ki. derdi; “maddiyat odaklı değilim, ama güzel bir yüzük, tasarım bir gelinlik, canlı çiçeklerle süslü bir düğün, güney amerika'da balayı benim de hakkım” bu.
adam sayılan olanakları sağlarsa isterse 40 kez boşanmış olsun umursamayacaktır.
kadının da yobazına ilk defa denk geliyorum yok ilkiymiş şuymuş buymuş...
kadınlara hakaret eden erkeklerden ne farkın kaldı şimdi?
hepimiz bir takım hatalar yapıyoruz ve bunun cezasını ömür boyu çekemeyiz. ömür boyu mutsuz bir hayat mı çeksin adam/kadın? bu kafalarda olduğunuz sürece bu ülke insanı daha çok mutsuz olur. evlen bakalım sen olay boşanma noktasına gelirse şayet
(bkz: dul bir kadınla evlenmek) başlığına da yazarsın.
yine aynı şekilde yazarsın umarım...

edit:imla