Sık geçen başlıklar
bu başlığı her okuduğumda,türkiye'de kaliteli hizmeti ucuza almaktan rahatsız insanlarin çoğunlukta olduğunu görüyorum.
demek ki hala deveye diken ,insana siken lazım.