Sık geçen başlıklar
buraya gelip gözden kaçırdığınız, ben de bi bakayım dediğiniz coinleri kontrol için geliyorsanız tamam ama baktığınızda az da olsa bir kaç teknik analiz verisi yorumlayamıyorsanız okumayın bile.

adamlar gelip son 6 ayın zirvesini yapmış coini fiyat vererek giriş seviyesi diyorlar. trene binin diyorlar. o tren götünüze girer.