Sık geçen başlıklar

3atar1sayarim 2

ekşi profili
artık takip edemiyorum. 3 ay önce x borcum vardı. her ay 15 k ödeme yapıyorum. şu an x +20 k borcum var. yetişmiyor agalar.

bi markete gideyim diyorum, hanımla çocuğu bi dışarı çıkartayım , benzin , araç bakım , ıvır zıvır derken yine geri gidiyorum. yaşam tarzım aynı ama gün geçtikçe borç artıyor.

allah kimseyi gördüğünden geri bırakmasın. çabalıyorum şahsi ihtiyaçlarımı erteliyorum artık. başa başa razı olacağım o derecedeyim. eşek gibide çalışıyorum. bu kadar çalışmaya şu güzel yılların heba edilmesine hakkımı helal etmiyorum.