Sık geçen başlıklar

masami silmeyin 1

ekşi profili
türkiyenin en büyük sorunu hiç şüphesiz eğitimsizliktir. 20 senemizi singapur gibi eğitime verebilirsek ülke bir anda düzelir. keşke yetkim olsaydı da bütün kaynakları eğitime harcayabilseydim ama şuan ki düzen iyi bir eğitim verildiği anda çökeceği için eğitimsizlik devam ettirilmek zorunda. iran'daki üniversitelerin sıralamalarının bizden yüksek olması, kimsenin kanına dokunmuyor sanırsam. lise çağındaki gençleri matematik yeteneklerinde dünyada sondan 3. olan bir ülke ne ay'a sert iniş yapar ne de elektrikli arabasını kendi üretebilir.