Sık geçen başlıklar

türkiye'nin en büyük sorunu 3

ekşi'de gör
cehalet. cahillik. nokta.
başka birşey aramayın. bu sadece en iyi okullara gitmekle alakalı bir konu değil. kişisel eğitim yok, kendini geliştirme yok, merak edileni araştırma yok.
mantık yok, fikir yok, düşünce yok, empati yok.
hiçbir şey yok.
ne var? kıskançlık, görgüsüzlük, patavatsızlık, kabalık, nezaketsizlik.... bencillik.
türkiyenin en büyük sorunu hiç şüphesiz eğitimsizliktir. 20 senemizi singapur gibi eğitime verebilirsek ülke bir anda düzelir. keşke yetkim olsaydı da bütün kaynakları eğitime harcayabilseydim ama şuan ki düzen iyi bir eğitim verildiği anda çökeceği için eğitimsizlik devam ettirilmek zorunda. iran'daki üniversitelerin sıralamalarının bizden yüksek olması, kimsenin kanına dokunmuyor sanırsam. lise çağındaki gençleri matematik yeteneklerinde dünyada sondan 3. olan bir ülke ne ay'a sert iniş yapar ne de elektrikli arabasını kendi üretebilir.
yalancıları sikmemeleri.

oysa sikmeseler de ufaktan da olsa dokundurtsalar bu ülke bir anda daha güzel yerlere gelebilir.