Sık geçen başlıklar

kibar maganda 2

ekşi profili
kasımda bir daha yaparlar, açıklamasına da 'kaçak izleyen gitsin hırsızlık falan da yapsın' yazarlar.

bak youtube'a. türk izleyici başına, içerik üreticilerine daha az para veriyor ama karşılığında premium da çok ucuz.

asgari ücretin 500 dolar bile olmadığı bir ülkede dolar bazında abonelik alamayız nekşfilizcim.
elon musk'ın stop-loss olarak tweet attığını düşünmeye başladım. baktı düşüş trendi geliyor bir hype oluşturuyor, az bir sıçrama olunca elindekileri iteliyor, peşine de ister istemez daha büyük düşüş geliyor. yatırım tavsiye değildir. yargılanması gerektiğine inandığım bir balina hakkında şahsi görüşlerimi içermektedir.