Sık geçen başlıklar

gokkusagina dusen bukalemun 2

ekşi profili
mert'in tabakları geçmedi vs tarzı eleştiriler olabilir, zaman zaman haklıdır da.. fakat ben hayatımda böyle dedikodusuz bir insan görmedim ya. tek kelime etmedi kimse hakkında, kendi sezonu dâhil. üstelik olayların, potalarin, yarışmanın en önemli kısmının tam içinde olmasına rağmen... yani kim olsa çatlar, birine bir laf eder... yok yani etmedi... bir gün fısır fısır biri hakkinda tek kelime ettiğini duymadık. gerçek hayatta da tam bir dosttur bu, eksiksiz, yalansız...
mert seni kutluyorum...
valla hiç acımıyorum, üzülmüyorum ne safiye'ye ne gülben'e... gayet cin gibi kadınlar. kendileri bu bok çukuru hayatı istiyor... yaşasınlar o zaman amk... tedavi olmak adına hiçbir şey yok, iyilik güzellik adına hiçbir şey yok, ona bağır, buna tokat at.. siktirin gidin... cok sinirlendim...